Wednesday, July 17, 2019

دانلود آهنگ علی لهراسبی به نام تو رو دارم

علی لهراسبی تو رو دارم


دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی به نام تو رو دارم
Ali Lohrasbi - Toro Daram
ترانه و موزیک : علیرضا طلیسچی ؛ تنظیم : امیربهادر دهقان
متن ترانه تو رو دارم از علی لهراسبی

انقدر حرف دارم که براش / تو قلبم حتی جا ندارم

خیلیه یه آدم اینجوری بتونه بگه / تو انتخابم اشتباه ندارم

علی لهراسبی تو رو دارم | دانلود آهنگ علی لهراسبی به نام تو رو دارم
از قبل تو برخوردات
فهمیدم آینده دارم باهات
تو اومدی که با تو ثابت شه هیشکی
بعد تو نمیتونه دیگه بیاد جات
انقدر حرف دارم که براش
تو قلبم حتی جا ندارم
خیلیه یه آدم اینجوری بتونه
بگه تو انتخابم اشتباه ندارم
من خیلی خوشبختم که تورو دارم سرکن با عشقم تنها نذارم
خوشبختی یعنی که تو آرزومی هر وقت بخوامت همیشه پیش رومی
من ترس از دست دادن ندارم خیال دل پس دادن ندارم
محاله وقتی از خدا یه چیزی میخوام نگفته باشم اسمتو کنارش یه بارم
من قلب دنیاتم خودم یه دنیام ولی همیشه از خدا یه چیزو میخوام
تا وقتی پیشمی تا وقتی اینجام بمونی بمونی بخندی کنارم
من خیلی خوشبختم که تورو دارم سرکن با عشقم تنها نذارم
خوشبختی یعنی که تو آرزومی هر وقت بخوامت همیشه پیش رومی

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ علی لهراسبی به نام تو رو دارم کلیک کنید

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.