Wednesday, January 22, 2020

رضا صادقی تنها ترین


دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام تنها ترین
Reza Sadeghi - Tanha Tarin
ترانه : ساره تاجیک ؛ موزیک : وحید پویان ؛ تنظیم : سعید زمانی
متن ترانه تنها ترین از رضا صادقی

نخواستم بفهمی چقدر بی قرارم / نذاشتم تو اون حال بمونی کنارم

چجوری آخه باورت شد که دوست ندارم / چرا دردمو تو نگاه ندیدی

رضا صادقی تنها ترین، دانلود آهنگ جدید رضا صادقی تنها ترین   متن ترانه
نخواستم بفهمی چقدر بی قرارم
نذاشتم تو اون حال بمونی کنارم
چجوری آخه باورت شد که دوست ندارم
چرا دردمو تو نگاه ندیدی
ندیدی که تو حسرت تو میسوزم
یه روزی میفهمی چی اومد به روزم
نموندی ولی چشم به راه تو موندم
هنوز میتونم بفهمم بی من چی کشیدی
نخواستم نخواستم که توی دلت غم بشینه
نذاشتم نذاشتم کسی گریه هامو ببینه
کسی که ازت خواست بری بی تو تنهاترینه
چه جوری میذاشتم بمونی و پرپر شی پیشم
یه جوری شکستم شکسته تر از این نمیشم
عزیزم دارم از نبود تو دیوونه میشم
دارم از نبود تو دیوونه میشم.
نخواستم نخواستم که توی دلت غم بشینه
نذاشتم نذاشتم کسی گریه هامو ببینه
کسی که ازت خواست بری بی تو تنهاترینه
چه جوری میذاشتم بمونی و پرپر شی
پیشم یه جوری شکستم شکسته تر از این نمیشم
عزیزم دارم از نبود تو دیوونه میشم
دارم از نبود تو دیوونه میشم

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ رضا صادقی به نام تنها ترین کلیک کنید

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.