Monday, March 16, 2020

دانلود آهنگ رضا شیری به نام کسی نمیدونه

رضا شیری کسی نمیدونه


دانلود آهنگ جدید رضا شیری به نام کسی نمیدونه
Reza Shiri - Kasi Nemidoone
ترانه : ساره رسولی ؛ موزیک : امیر علی بابایی ؛ تنظیم : سعید سام
متن ترانه کسی نمیدونه از رضا شیری

بیا جلو عشقم غرور تو بشکن / آروم میشم با تو اسممو صدا کن

میخوام بیام پیشت بیام تو آغوشت / هر چی که پیش میره دل دیوونه تر میشه

رضا شیری کسی نمیدونه، دانلود آهنگ جدید رضا شیری کسی نمیدونه   متن ترانه
بیا جلو عشقم غرور تو بشکن
آروم میشم با تو اسممو صدا کن
میخوام بیام پیشت بیام تو آغوشت
هر چی که پیش میره دل دیوونه تر میشه
غرور یه وقتایی دلو میرنجونه
آدم رو از عشقش بدجور میترسونه
کسی نمیدونه که من چقدر تنهام
یا توی این فکر کجایی تو الان
عاشقتم بگو کنار من میمونی
مال منی که احساس منو میدونی
دیوونتم بگو میمونی
عاشقتم بگو کنار من میمونی
مال منی که احساس منو میدونی
دیوونتم بگو میمونی
غرور یه وقتایی دلو میرنجونه
آدم رو از عشقش بدجور میترسونه
کسی نمیدونه که من چقدر تنهام
یا توی این فکر کجایی تو الان
عاشقتم بگو کنار من میمونی
مال منی که احساس منو میدونی
دیوونتم بگو میمونی
عاشقتم بگو کنار من میمونی
مال منی که احساس منو میدونی
دیوونتم بگو میمونی

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ رضا شیری به نام کسی نمیدونه کلیک کنید

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.